Mijn laatste 2 weken in Nederland - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Femke Timmerman - WaarBenJij.nu Mijn laatste 2 weken in Nederland - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Femke Timmerman - WaarBenJij.nu

Mijn laatste 2 weken in Nederland

Door: femketimmerman

Blijf op de hoogte en volg Femke

22 Augustus 2010 | Nederland, Emmeloord

Het leek me helemaal niets.. zo'n site waar je verhalen op moet typen in de hoop dat mensen die lezen. Daarnaast praat ik beter dan ik vlotte verhaaltjes typ.
Toch was een beetje aan het neuzen in de sites van mijn medestudenten (die ook allemaal bijna gaan vertrekken naar andere bestemmingen) en besloot dat ik wellicht een poging kon wagen. Met deze site kan ik ook terug kijken op de bijzondere periode waar ik op 7 september in ga stappen.

Zoals jullie weten ga ik 5 maanden in Spanje studeren in de stad Gijón. Deze stad is niet zo bekend en iedereen vraagt dan ook: Waar ligt dat!?
Daarom nogmaals een kleine uitleg: Gijón ligt in het noord- westen van Spanje en is een havenstad aan de Atlantische Oceaan. Er wonen 277.554 mensen in Gijón. (- Wat toch groter is dan de stad Utrecht met 260.810 inwoners)
Ik zal hier dus tot januari vertoeven samen met mijn poldergenootje Els waarmee ik ook in het zelfde appartement verblijf. Een spannende tijd dus. Ik ga mijn best doen zo af en toe een niet al te langdradig verhaal te plaatsen. Als je de behoefte voelt een berichtje achter te laten vind ik dat hartstikke leuk.

Veel liefs
Femke

  • 22 Augustus 2010 - 11:22

    Hilde:

    Hey Femke!

    Ik wens je nog een leuke twee weken in NL en geniet ervan in Spanje!

    Groetjes, Hilde

  • 27 Augustus 2010 - 11:48

    Inge Lemstra:

    A very promising start! Have fun!

  • 30 Augustus 2010 - 14:54

    Femmie:

    Hey Femke een goede reis gewenst naar Spanje. Geniet en leer veel van de periode dat je daar bent en ik zal je verhalen volgen.
    Van ons een lieve groet en een dikke kus

    Femmie en Klaas

  • 01 September 2010 - 15:30

    Moeder:

    Hoi Femke

    Het komt nu wel heel dichtbij dat je vader en ik je naar Spanje brengen.
    Ik wens je heel veel plezier,ik zal veel aan je denken, en je ook wel een "beetje"missen

    Je moeder

  • 06 September 2010 - 11:29

    Hennie Timmerman:

    Hallo Femke,

    Het is bijna zover, de koffers staan (bijna) klaar en morgenochtend in de auto richting Spanje. Spannend hoor!

    Het is zeker een bijzonder periode, waar je zeker van moet gaan genieten! Nou ben ik er niet bang voor dat je dat gaat lukken. Heel veel plezier!

    een goede reis om mee te beginnen! groetjes Hennie

  • 06 September 2010 - 12:14

    Astrid & Lindy:

    Heel veel plezier in ons huisje en veel succes op de universiteit! Liefs

  • 06 September 2010 - 13:15

    Lisette:

    Heel veel plezier daar, ga er lekker van genieten!!!

  • 06 September 2010 - 18:47

    Nico&Deja:

    Ha Femke,

    een fijne reis naar Spanje.....en succes met je studie!

    Groetjes Nico&Deja

  • 06 September 2010 - 18:59

    Rinus:

    Veel plezier lieve Fem :)

  • 09 September 2010 - 12:52

    Marianne:

    Hey meis,
    bevalt het al? Hoe is het weer daar? Ik hoop dat jullie een leuke tijd hebben!
    Liefs,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Emmeloord

Femke

Actief sinds 21 Aug. 2010
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 35830

Voorgaande reizen:

06 September 2010 - 22 Januari 2011

Studie in Spanje

Landen bezocht: